「試食」O仔固食新體驗

, , 11 comments



踏入五個月大之後,

我這個「O仔媽」(最近一位網友給我創造的新網名,但我又幾LIKE 咁)便為我家O仔打開人奶/奶粉以外的固食之門。

過去三個星期,

我也是親自下廚,讓O仔試食一手由媽媽預備的固食。

雖是在職媽媽,

每個星期天,

我也會準備各樣食材,

然後冷凍食物,

餐工人姐姐每天定時蒸熱餵食 ﹣



第一星期:純米糊

第二星期:馬鈴薯米糊

第三星期:紅蘿蔔米糊

全部也沒有太大問題。

目前的安排是在中午那餐,先吃半碗(約十幾口)米糊,

然後才再補奶奶(4至5安);

希望慢慢加上去可取代一餐奶。

其實,除了「媽媽牌」固食外,

我也打算以坊間預製的米糊給O仔吃。

為甚麼?因為愛旅行的O仔爸和O仔媽可能隨時帶O仔起行出發。

我們未必能夠時時親手準備固食,

能夠找到好的預製品,先試一試,確保O仔會食及愛食。

這,是很重要的!

另外,

食得住家飯多,我們大人也想試試餐廳小菜啦,

也希望給O仔多一點選擇!

不知大家可知道,

O仔是食用有機奶粉的 (好貴,但值得的!),

所以,在尋找預製米糊當中,

我也只從有機品牌開始。

正好手頭上有HiPP的產品,

當然要試一試啦!

因為這是我其中一個非常心儀的嬰兒食品品牌。


襯今日星期六,

我便快手讓O仔試一試。

  1. 用Beabe Babycook先把紅蘿蔔蒸熟。
  2. 再用Beabe Babycook把紅蘿蔔搞碎,備用。
  3. 預製米糊 (因為第一次食用,我沒有用晒成包,用了約4分一包)
  4. 加入奶和水(份量有點隨意,視乎自己喜好)
  5. 加入備用的紅蘿蔔。
  6. 拌勻,可食用。


1.2. 


3. 4.


5.6.


試食結果?

一向不算貪吃的O仔竟然可吃完一整碗。

而且,有少許「追食」的現象!

看來,HiPP的預製米糊很對O仔的口味呢!

明天約了幾個與O仔差不多年齡的朋友仔見面,

到時會進行BB試食大會,

會帶堆HiPP的Sample去,

有好野,當然是一齊分享啦!



關於HiPP

HiPP是全球最大的有機原材加工商。是一個百年德國品牌。

這個品牌的產品只使用有機原材料,經過非常嚴謹的測試,比一般歐盟認證更為全面及高要求。

據其網頁指出,每項產品也必須經過超過260種測試,確保品質,方可面世!

對於一向愛用德國牌子產品的我,

這絕對是信心的保證!




11 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢成日都係水汪汪眼的。可惜不是女孩子。XD

      刪除
  2. O仔好叻,已經開始吃固體野。。。
    O仔MOM 加油呀!!

    回覆刪除
  3. 請問有機奶粉是哪個品牌的?參巧一下,哈哈,我快4個月了,也擔心自已奶量不夠,在參巧那個奶粉好,謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家O仔食HOLLE的。當時,我是在HIPP和HOLLE當中二選一,最終揀HOLLE。純料鍾意個PACKING。兩個牌子都好好。
      HOLLE食落便便好靚,BB一路都好健康。

      刪除
    2. 謝謝呀,我會去留意,因為11月底才出生,好緊張。

      刪除
    3. 不用緊張呀!一定順順利利... 好好享受懷孕的日子呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 部機好用。但我買二手,覺得抵。一有就有少少貴.... 建議買NUK。一樣靚仔好用。又平DD。

      刪除