O仔的成長 ﹣ 第四個月(3⺝5日 一 4月4日)

, , 19 comments
這一個月,

O仔已由「一個粉團」,變成一個「有脾性」、「有訴求」的BB仔了。

在出生第一百天的晚上,

他也成功地抬起他那「看似好重」的頭來。




身長
64 cm (89%) > 69 cm (97%)

體重
7.0kg (78%) > 7.4kg (75%)

飲食狀況

一日5餐,四小時一餐,每餐進食約150 ml (五安)

O仔不算是「好飲奶」的BB,厭奶情況時好時壞。
這個月,進食不多;但基本上,他維持有濕片,沒有「喊奶」,我也便算了。

生活時間表
0700     飲奶
0745     兒歌時間 (聽)
0815     落床仔,自然入睡
1100     飲奶
1145     Baby Gym 時間
1230     落床仔,自然入睡 
1500     飲奶
1545     Mozart Time or Story Time (聽CD)
1630    落床仔,自然入睡
1845     洗白白
1900     飲奶
1945     Playtime with Mama 
2030     落床仔,自然入睡 
2300     飲奶、入睡,Kiss Good Night

我的體重
比孕前瘦了兩磅!(繼續努力!!!!)






與O仔正式相處了4個月,

仍在一個彼此摸索、互相了解的階段。

老人家說「生仔定知仔心肝」,

我不敢說是全對,

不過,作為一個母親,

又怎會不貼身照顧子女呢?

貼身,換來的,當然是比較了解吧!

四個月大的人仔,

其實也有些基本性格/脾性可以看到; 

例如,怕嘈(似我);

例如,無耐性(似我);

以及,易放棄(都係似我);哈哈。




每天的生活,

我也盡量趕在6時收工,6時半左右歸家湊仔;

7點餐奶之後,

便是快樂的PLAY TIME。

每天晚上,

我也會跟他唱半小時兒歌,

然後說一中一英的故事。

感覺上,

他比較喜歡兒歌的環節,

可能他對於有一個傻婆在他面前投入地又唱又跳感到特別興奮!





外型方面,

一定是比教似爸爸;

爸爸也是大大隻(即肥肥地的美化形容>。<),

也算是比較高吧!

樣子,

則一時似我,一時似爸爸;

大致上,

是輪廓似爸爸,

氣質感覺則似的;

大家認為呢?

自己的孩子,

我當然也盲目地覺得O仔「靚仔可愛」啦。

OKOK,即使不是古天樂、吳彥祖那些級數的俊男,

至少,也是一個討人喜愛的小男孩吧。






至3月初起,

我們便開始給他練抬頭,

從中,可見他是一隻相對耐性缺缺的心急豬(都係似我!),

練一陣,

做不來,

便會放棄了。

要繼續努力呀,囝囝!

19 則留言:

  1. He's an adorable baby. He looks like daddy.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks. I do think he looks like his daddy.
      How's life going Yan Yan.

      刪除
  2. o仔真的好高啊!個樣似daddy但都好可愛! timetable同四個月嘅包包好似呀,但係。。。。六個月開始包包開始心野,成日放落床都唔肯訓,要喊一陣先訓,而且每個nap都短左呢!希望o仔乖乖唔會咁啦

    回覆刪除
    回覆
    1. IRIS, 我最近看一本蒙教的書,關於BB喊和學說話的。BB喊原來也是學習說話的一個過程。讓他喊吓先瞓都好呀!有機會再同你分享。

      刪除
    2. May I know the name of the book please? Thanks.

      刪除
  3. O仔好可愛呀! 4個月已經咁大隻, 似半歲仔仔呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀... 見到真人,就知佢唔似4個月大囉。

      刪除
  4. 其實我覺得佢個樣都係似你囉!

    回覆刪除
  5. 係喎, 可能角度問題, 感覺似媽媽多D啊~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話得地兩公婆有些似樣... 所以.... 似爸爸又似媽媽囉。

      刪除
  6. o仔好可愛呀,之前看到你不開心,希望現在看到o仔加慢跑心情已好番﹗
    一直有追你的blog,追到自已都有喜訊了,不過暫時未能講,不過想請問你,睇到你工人咁聽話,可以講下係邊度請嘛?因為我同你一樣,屋企都無人架,靠個工人,所以又要請教你了,感謝﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜你先。
      我個工人係我姨個工人的表妹。
      你睇吓有無相熟的親友的工人係好幫你在菲律賓直接請。通常都可靠好多。

      刪除
    2. 好呀,謝謝你,哈哈,其實我每天都會按進來看你有沒有更新,給我很多鼓勵和資訊,繼續支持你,祝O仔健康成長,孝順你們。

      刪除
    3. 多謝你的支持呀!希望我有多些時間可以更新多點分享吧!
      你也要加油呀!

      刪除
  7. 我個bb都唔喜歡tummy time
    做兩分鐘就give up

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁快開始TUMMY TIME? 可以滿左月先啦!

      刪除
    2. 醫生話而家都可以﹐bb起身每一個鐘就做5分鐘tummy time
      對bb智商同發育都有幫助
      可惜bb唔鐘意

      刪除
  8. O仔咁叻自然入睡, 好叻仔呀~

    回覆刪除