使用布尿布滿一個月的經驗分享

, , 34 comments

得到台灣好行媽的啟發,

早在懷孕初期,我便已下定決心採用布尿布。

不過,

因為坐月期間主要由陪月照顧O仔,

不想加重別人的工作負擔 (其實我真是一個很好的上司及顧主),

再加上自己亦要學習如何當一個母親,

所以,我一直遲遲未能開始。

不過,在陪月離開的那天,

我便毅然投身尿布媽媽這個行列。

至今,剛好滿一個月了。

我不認為自己有甚麼特別的心得,

但我想說,使用尿布,

絕對是這個月以來我湊仔的樂趣之一。

所以很希望可以與其他媽咪分享我的小小見識。

1. 呎吋篇

市面上的尿布可分為單一呎吋 (One Size) 或分碼的;

顧名思義,單一呎吋的,

理論上,是可以從初生用到戒尿布的。

雖然買的時候會較分碼的為貴,不過,長遠來說,

是比較省錢的呀!

但是,即使是屬於大隻仔的Theo,

在最初使用One Size時,

體型仍是不太合身,

雖然未至於漏尿,

不過,看起來還是怪怪的。

幸好,我最初特登買了六條初生碼(適合0至6個月)的Charlie Banana,

用起來,較易,亦更合身。

不過,在滿兩個月的今天,

我覺得Theo應該好快不能再用這些初生碼了。

2. 品牌篇

之前也介紹過,

在選擇布尿布的過程中,

我精挑細選了三個品牌,

經過一個月的試驗,

我可以肯定地告訴了,Blueberry果然是布尿布的LV,

不論在款式、貼身度及乾爽表現,

均比Charilie Banana及Grovia為佳。

其實Charlie Banana也不算差吧,

只是純色款始終沒有Pattern款那般可愛。

而且,Charlie Banana的初生碼很快便不合O仔用,

因為,他是一個強勁的尿尿人,

用布尿布沒有漏尿的問題,

但竟然伯因為尿尿太多是透濕了內衣呀!

至於Grovia,

本來是對於他的期望最高的,

不過他放尿布設計實在不太貼心,

用過兩次,也有漏尿的情況,

不過,等O仔再太少少,我會再試多次的!

我的小小評分:
外觀 - Blueberry > Charlie Banana = Grovia
快乾度- Blueberry > Charlie Banana >>>>> Grovia (Grovia要3日先乾透呀!)
舒適度- Bluebery = Charlie Banana > Grovia
易潔度- Blueberry = Charlie Banana > Grovia

簡單一句 - 一分錢一分貨!

3. 清潔篇

我相信,這是大家最關注的一環。

讓我分享我的處理方法:

首先,我在家裡添置了一個有蓋垃圾桶,專為用於在清洗前儲存污糟的尿布。

每次換了尿濕的尿布,我也會將之放置在內。

有便便的話,可以有兩種處理方法:-
  1. 初期,我會在尿布上放一塊薄墊,有便便的,便可以一二三的沖落馬桶。非常方便。如果仍有少許污糟,我便會用花灑沖走便便,再放入另一個盤內,以梳打粉浸著。
  2. 兩星期後,當我習慣了處理便便後,我放棄了這片薄墊,直接用花灑沖走便便,再放入另一個盤內,以梳打粉浸著。
然後,每個晚上,臨瞓前,我便會把這些尿布一次過放落洗衣機清洗。翌日早上再晾乾。

 
 

我坦白的告訴你,每天看見這些漂亮可愛的尿布,真的為我這為新手媽媽添了不少樂趣呀!

34 則留言:

  1. 用布尿布真係環保好多呀! 但出街點算呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果只去一陣,我會帶定膠袋裝住污糟的尿布。無問題的。如果好似早幾日過年咁,去得耐,咪用紙尿片囉。盡力減少使用,不等於完全不用。不過,我又真係好少用到的。

      刪除
  2. 前兩日睇到報紙有報導一個媽媽用布尿布,令我都有點興趣,我想問你的布尿布是連吸水墊的嗎?因為有朋友送我幾條二手的,但我不知如何使用!我該去買些新的吸水墊嗎?那裡有得買呢?另外用洗衣機洗會有菌嗎,畢竟洗衣機已用了多年。看報導中的媽媽是用天然洗衣粉,你又用那隻洗衣粉呢?如果可以分享詳細啲就好啦,thx!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢兩日會寫多少少。你等我啦。

      刪除
  3. 梳打粉在那兒買

    回覆刪除
  4. 謝謝你的分享!非常有參考價值!!

    回覆刪除
  5. 俾個讚你!!! 我未生Koey前都諗過用尿布...但出世後一直無用...即使後來得到一條免費o既尿布都好少用...多數襯要開機洗小朋友衫前先用一次...

    你真係好叻, 又環保, 加油, 支持你!!

    回覆刪除
  6. 請問你說的「Grovia要3日先乾透」是指Hybrid那款嗎?
    我也打算用Hybrid那款,因為好像不用經常整條尿布更換,它的網站亦說外殻可以一天換兩次,中間的cloth才次次換⋯
    你用過後實際有這麼理想嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,我用的是HYRBRID款。冬天咁乾燥,兩日都乾唔到。春夏雨季,完全不敢想像。

      刪除
  7. 我想問下, 如果出街BB用尿布會唔會唔方便?!
    如果你出街用尿布, 會點處理換左出黎既尿布?!
    因為我都想用尿布, 但怕會唔方便, THANKS.

    回覆刪除
    回覆
    1. 出街,我會視乎去邊同去幾耐。如果是半日以內的,我會用尿布。
      我隨身帶備兩三個膠袋,把換出來的尿布用袋裝著;
      但如果去得遠同埋預左比較難搞,便用紙尿片。用尿布不是零和遊戲,有需要便用紙尿片吧。只是慢慢地,在習慣後,你會越來越少用吧。
      另外,要留心的是在街有便便。
      我仔的便便情況頗為定時,所以,明知佢會POO POO,在家我當然用布,但出街便用紙尿片,不用煩。

      刪除
    2. THANKS. 我會再考慮一下~~
      那你買幾多條尿布就足夠正常用?! 哈哈

      刪除
    3. 我現有6SET初生加18SET OS,覺得More than enough呀。

      刪除
    4. Many thanks for your information!!! it's really very useful for me :)

      刪除
  8. 回覆
    1. Gorvia 在 www.babyonline.com.hk; Charlie Banana在Mothercare; Blueberry經官網買的。

      刪除
  9. Blueberry初生用唔用到ga? 有冇得較size?

    回覆刪除
  10. 想問下blueberry的運費是否收多了之後會退的?一般運費多少?我見個運費都幾貴呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一次買多呀呀?太少量,會唔抵呀!我計過,起碼買5個或以上,才化算。(即會比在台灣買平)

      刪除
  11. 運費係咪會收多左之後再退?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們又如何得知運費是多了呢?是嗎?
      我不是店家,這個問題,你直接問他們吧。

      刪除
  12. haha,想睇下你之前訂的經驗係咪咁,因為我見訂6條運費都50幾美金,之前我訂過一d外國的手工用品,佢係收多左再退返,所以咪想問下你係咪囉:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 你計吓總值平均每條幾錢,平過230元就值得買了。

      刪除
    2. 你計吓總值平均每條幾錢,平過230元就值得買了。

      刪除
  13. 想問下清潔方法,你説用梳打粉浸住沖走咗便便嘅尿布,咁是否需要把外殼&片蕊分開桶浸,還是浸在同一桶梳打水也可以?

    回覆刪除
  14. 我個仔而家個幾月大, 都係用Charlie Banana, 但發覺經常會脾位同背脊漏尿, 脾位已經調較了橡根, 腰位都扣入了, 再緊BB都會有痕, 都唔知邊度出現問題, 而家驚唔知係咪用肥皂洗過嘅片芯吸力差咗, 咁貴買返嚟成日都出現呢個問題真係好煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 你隔多久換一次尿布呀?片芯有無試過放多一片?

      刪除
  15. 我都想知漏尿情況三個牌子怎樣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只試過一次Charlie Banana漏尿,但老實,真係覺得Blueberry係貴得有道理的。最好用!

      刪除