滿月!刑滿出獄!

, , 19 comments

首先,我真心佩服那些在養兒育女的瘋狂日子中,

仍然可以毫不間斷地更新網誌的媽媽們。

真的,自問十分慚愧。

昨天,我家O仔(不再是小豆了!)已經滿月了。

我亦正式宣佈「刑滿出獄」;

亦即意味著,我不用再偷偷摸摸地出門,

而是可以光明正大地出街食麥當當早餐了!

第一個月,O仔的成長紀錄是:

身長
51cm (62%) > 57cm (83%)
體重
4.28kg (89%)> 5kg (86%)
飲食狀況
一日六至七餐,約三個半小時至四小時一餐
每餐進食約110 ml (即三安有多、四安不足)
我的體重
尚欠8磅便點到懷孕前的體重

這個成長的速度算是適中嗎?我沒有深究,

總之,O仔正正常常地有長肉、有多少進展我便算了。

你問我第一個月的媽媽生活是怎樣的?

我會說,真的是百般滋味在心頭呀。






其實,心中仍有很多事情想分享,想記下。

例如:


  • 原來,我比我想像中不適應母親的角色。
  • 假如讓我從新選擇,我不會聘用陪月。
  • 大家都可能忽略了的話題 ﹣產後孕婦的情緒
  • 如何從新掌握自己的生活步伐
以上四個題目,我會在產假的這個月好好寫下來!

19 則留言:

  1. 假如讓我從新選擇,我不會聘用陪月。--- 不能同意更多.

    回覆刪除
  2. 我生細佬時先請陪月, 但細佬大部份時間都係訓, 其實陪月都真係唔使點湊, 最大作用只係煮飯同唔使我成日掂水...

    回覆刪除
    回覆
    1. 不能同意更多。
      而且,佢不太支持我埋身餵,同埋成日話O仔唔飽。要補奶粉。
      令到我餵人奶的路不太順利。

      刪除
    2. 噢?? 咁真係唔多好喎, 好彩我個陪月好support, 無叫過我補奶粉!!

      刪除
  3. 我仲以為有陪月每日有新鮮湯水好正添。(我好多個月無飲老火湯)得閒 update 一下吧,當是舒發一下感情,之後睇返也不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. btw 初生 BB 坐 BB 車還是躺著比較好呀

      刪除
    2. 我知呀。影相先放高佢啦!

      刪除
  4. 加油呀, OMAMA...
    祝BB 健康成長, 媽媽湊得輕鬆又開心~!!

    回覆刪除
  5. 一個月了,做媽媽感覺如何?
    陪月ee 唔掂?

    回覆刪除
  6. 恭喜! 我最記得滿用我最開心係我可以洗頭了! 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到你忍到一個月呀!我第9日已頂唔住了!

      刪除
  7. 恭喜刑滿出獄~
    我個時都有情緒嫁, 耐唔耐都會大喊一餐, 不過之後就冇野啦~

    回覆刪除
  8. 你個工人姐姐係咪到左喇? 因為咁所以唔駛請陪月都得?

    回覆刪除
  9. 其實關鍵係要餵人奶... 順利就會開心+輕鬆, 唔順就會好麻煩, 好辛苦的!!

    回覆刪除
  10. 坐月既日子真係同坐監無乜分別...恭喜你刑滿啦! ^^

    回覆刪除

  11. 你點呀??而家習慣啲未呀?加油呀

    回覆刪除