母親的抉擇 - 最後一批布尿布到手了

, , 4 comments
Blueberry,可說是尿布界的LV品牌。

式樣靚、質料好,所有原材料均是「來佬貨」,Made in USA。

講真,你問我,Made in China係咪一定唔得,

我這個媚外的假洋子當然會告訴你,

外國的月亮是較圓的。

但當然,外國品牌Made in China的,

我亦會買,因為「個人相信」,外國牌子的品質控制是應有一定的保證的呀!




Blueberry 有好多種類同款式的選擇,

最可愛的Minky款不在我考慮之列,

因為香港的天氣始終較熱較濕,

貪靚買Minky款,

好似有少少揾自己笨。

我買的都係口袋式基本款。

經台灣的代理恩米國際購買,買滿NT$5,000就免運費至香港;

我覺得夾一兩個網友/朋友,就好易夠NT$5,000了!

我夾了另一位新手媽媽.... 大家一起各買了四款,然後又配了八條毛巾料的尿墊insert。

各自花費了約HK$1,000。

我覺得好OKAY呀。

以下是我的選擇:


係咪好趣緻呢?

下一步,就係要諗吓點樣開始洗同準備了。



4 則留言:

  1. 你更新得好快手。
    我和99商量過,她也很支持,不過應該大D先會用布尿布。

    回覆刪除
  2. 我是個不太環保的媽媽,布尿布太多功夫呢!

    回覆刪除
  3. Luca 媽,其實不會太多功夫的。這是新式尿布。希望我自己堅持到!

    回覆刪除